Van 14 t/m 19 juli a.s. exposeer ik in het Reghthuys in Nieuwkoop, samen met kunstenaar Kees Bot. Deze week maakt onderdeel uit van een grotere zomerexpositie, die loopt van 2 juni t/m 30 augustus 2026.
Waar het werk van Kees Bot voornamelijk is gericht op hout- en metaalbewerking, zal ik voor een deel met ruimtelijk werk exposeren; wilgentakken paardjes, vliegpaardjes, stokpaardjes en voor een deel met schilderijen en tekeningen.
Ieder is welkom in het Reghthuys, Reghthuysplein 1 te Nieuwkoop, dinsdag t/m vrijdag en op zondag vanaf 12.00 – 17.00 uur en op zaterdag van 10.00 – 17.00 uur.


